L-GLUTAMINO NAUDA

L-glutaminas yra gausiausia aminorūgštis organizme. Jis dalyvauja baltymų sintezėje ir yra imuninės sistemos kuras.

Daugumai žmonių naudinga vartoti glutaminą, kai nusilpsta jų imuninė sistema arba gydo didelę žaizdą, pavyzdžiui, nudegimą arba reabilituojasi po operacijos. 

L-glutaminas randamas maiste:

kiaušiniai: 4,4% (0,6g /100g kiaušinių)
jautiena: 4,8% (1,2g / 100g jautienos)
nugriebtas pienas: 8,1% (0,3g / 100g pieno)
tofu: 9,1% (0,6g / 100g tofu)
baltieji ryžiai: 11,1% (0,3g / 100g ryžių)
kukurūzai: 16,2% (0,4g / 100g kukurūzų)

L-glutaminas sportuojant: l-glutaminas dažnai naudojamas palaikyti sveikam raumenų atsistatymui ir augimui. Taip pat gali padėti palaikyti teigiamą azoto balansą, kurio pasekoje, maistinės medžiagos greičiau ir lengviau patenka į kitus audinius (pvz. Raumenis). Daug ištvermės reikalaujantis sportas (pvz. Bėgikai), smarkiai sumažina l-glutamino kiekį organizme, todėl ypač svarbu treniruočių dienomis gerti l-glutamino papildus, siekiant išvengti imuninės sitemos nusilpimo.

L-glutamino vartojimas:  l-glutaminą geriausia vartoti su šaltu vandeniu . Rekomenduojama paros norma 0,3g glutamino 1 kūno masės kilogramui.


L-glutamino papildai

Sekmadienis Pirmadienis Antradienis Trečiadienis Ketvirtadienis Penktadienis Šeštadienis January February March April May June July August September October November December