Kategorija: Prieštreniruotiniai

Prieštreniruotiniai maisto papildai itin populiarus pasirinkimas tarp sportininkų ir aktyviai gyvenančių. Štai pagrindinės jų teikiamos naudos:

Energijos suteikimas: Daugelis prieštreniruotinių papildų turi kofeino ir kitų stimuliuojančių ingredientų, kurie padeda didinti energijos lygį treniruotės metu.

Galingesnės treniruotės: Jie gali padėti gerinti treniruotės intensyvumą, ilginti treniruotės trukmę ir padidinti atsistatymo greitį.

Padidėjęs susikaupimas: Sudedamosios dalys, tokios kaip taurinas arba beta-alaninas, gali padėti stiprinti dėmesį ir koncentraciją.

Raumenų augimo skatinimas: BCAA ir kitos amino rūgštys gali skatinti raumenų augimą, skatinti raumenų atsistatymą ir sumažinti susižalojimo riziką.

Geresnė kraujotaka: Argininas, arginino AKG ir citrulinas gali padėti didinti kraujotaką, užtikrindamas geresnį aprūpinimą deguonimi ir maistinėmis medžiagomis raumenims.

Mažiau nuovargio: Gali padėti sumažinti nuovargio jausmą treniruotės metu.

Aktyvūs filtrai

Prieštreniruotiniai

Prieštreniruotiniai maisto papildai itin populiarus pasirinkimas tarp sportininkų ir aktyviai gyvenančių. Štai pagrindinės jų teikiamos naudos:

Energijos suteikimas: Daugelis prieštreniruotinių papildų turi kofeino ir kitų stimuliuojančių ingredientų, kurie padeda didinti energijos lygį treniruotės metu.

Galingesnės treniruotės: Jie gali padėti gerinti treniruotės intensyvumą, ilginti treniruotės trukmę ir padidinti atsistatymo greitį.

Padidėjęs susikaupimas: Sudedamosios dalys, tokios kaip taurinas arba beta-alaninas, gali padėti stiprinti dėmesį ir koncentraciją.

Raumenų augimo skatinimas: BCAA ir kitos amino rūgštys gali skatinti raumenų augimą, skatinti raumenų atsistatymą ir sumažinti susižalojimo riziką.

Geresnė kraujotaka: Argininas, arginino AKG ir citrulinas gali padėti didinti kraujotaką, užtikrindamas geresnį aprūpinimą deguonimi ir maistinėmis medžiagomis raumenims.

Mažiau nuovargio: Gali padėti sumažinti nuovargio jausmą treniruotės metu.